سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پابیشا؛ مرجع خرید آنلاین کتاب دانشگاهی و کمک درسی

 

در مورد فروشگاه اینترنتی پابیشا، مرجع معتبر خرید کتاب آموزشی بیشتر بدانید!

پابیشا مرجعی معتبر در زمینه خرید کتاب می باشد. در فروشگاه اینترنتی کتاب پابیشا تلاش شده است انواع مختلفی از کتاب ، لوازم التحریر، بازی فکری و کامپیوتری ، پازل، دی وی دی های آموزش به صورت کامل از بهترین انشتارات کشور جمع آوری و موجود شده است . بیشترین افراد که مخاطب سایت پابیشا می باشد دانش اموزان ، دبیران ، دانشجویان ،کودکان و نوجوان و...می باشد که میتوانید با مراجعه به سایت پابیشا پس از ثبت نام کتاب مورد نظر خود را سفارش دهید و در مدت زمان معینی تحویل بگیرید .

دسته بندی و تنوع کتاب در سایت پابیشا

کتاب کنکور

کتاب های کنکور یک از مهمترین بخش های سایت پابیشا می باشد شما دوستان کنکوری میتوانید به مراجعه به این قسمت از کتاب های کمک درسی در مقطع تحصیلی خود استفاده کنید و برای کنکور پر قدرت ظاهر شوید و موفق شوید ما درقسمت کتاب کنکور از بهترین انتشارات کتاب موجود کرده ایم و به طور مداوم بررسی می شود تا بهترین کتاب ها برای شما عزیزان در سایت موجود باشد اما انتشاراتی که در زمینه کتاب کنکور در حال فعالیت می باشند بسیار وسیع می باشد که شامل :

کانون فرهنگی آموزش (قلم چی)،راه اندیشه،گاج،چهارخونه،مهروماه،مبتکران،سازمان سنجش،خیلی سبز،نشر دریافت،نشر الگو،کارنامه کتاب،تخته سیاه،واله،کاگو،منتشران،شباهنگ،مشاوران آموزش،خوشخوان،دفتر پژوهش های فرهنگی،رهپویان دانش و اندیشه،نارنجی،کلک معلم ساجدی،سروش،کلاغ سپید،دیباگران،فاطمی،سفیر خرد،زیر ذره بین،نانو،نشر فارو.. میباشد.

کتاب دانشگاهی

دانشجویان در تمامی رشته ها از جمله رشته های علوم پایه(ریاضیات، فیزیک، شیمی و زیست شناسی علوم کامپیوتر، آمار ، زمین شناسی، ایمنی و ...)، رشته های علوم پزشکی و زیستی (پزشکی ، دندانپرشکی ، داروسازی ، هوشبری ، اتاق عمل ، پرستاری ، مامایی، فیزیوتراپی، بینایی سنجی، علوم تغذیه، رادیولوژی و علوم آزمایشگاهی و ..)، رشته های فنی و مهندسی (مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی معماری و شهرسازی ، مهندسی مواد و متالورژی ، مهندسی شیمی ، مهندسی صنایع ، مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، مهندسی انرژی و مهندسی کشاورزی و مهندسی معدن و مهندسی دریا و ..)، رشته های انسانی (حقوق، روان شناسی ، مدیریت ، زبان و ادبیات فارسی، جامعه شناسی، اقتصاد، علوم سیاسی ، فلسفه، تربیت بدنی ، تاریخ و جغرافیا، الهیات و معارف اسلامی و ...)، رشته های دنشگاهی زبان(انگلیسی ، فرانسه، اسپانیایی، روسی ، چینی، آلمانی و عربی و ژاپنی و ...) و رشته های دانشگاهی هنر( سینما، نقاشی، عکاسی، موسیقی، ادبیات نمایشی، طراحی صحنه، کارگردانی تلویزیون، طراحی صنعتی و ...) می توانند کتاب مورد نظر خود را از سایت خرید آنلاین کتاب کمک درسی پابیشا تهیه کنند.

 

کتاب کمک درسی

آنچه که از آن با نام کتاب کمک درسی نام میبریم انواع متفاوتی دارد دلیل طبقه بندی کتاب ها، لزوم اختصاص هر گروه کتاب به گروهی خاص از دانش آموزان با سطحی مشخص است    .

کتاب های آموزش

کتاب های آموزش کتاب هایی هستند که مطلب را در سطحی پایین و زبانی ساده به دانش آموز توضیح می دهند در صورتی که شما در فهم مطلب مشکل دارید و احساس می کنید نیاز دارید با زبانی ساده مطلب را یاد بگیرید به سراغ این کتاب ها بروید.

کتاب های تست جامع یا درس محور

کتاب های تست معمولا دربردارنده تست های کنکور و تست های تالیفی هستند این کتاب های شامل درسنامه و پاسخ نامه هستند و دانش آموزان پس از آنکه مطلب را خوب یاد گرفتند به وسیله این کتاب ها به تست زنی و تمرین بیشتر می پردازند. روشهای مختلفی برای تست زنی وجود دارد که برای آشنایی با آن ها م یتوانید به این وب سایت رجوع کنید

کتاب های تشریحی

در صورتی که میخواهید برای امتحانات مدرسه یا امتحانات نهایی آماده شوید استفاده از کتاب های تست برایتان کافی نیست زیرا نوشتن پاسخ یک سوال به صورت تشریحی با حالت تستی متفاوت است و ممکن است شما سوالات تستی را خوب پاسخ دهید اما در پاسخ گویی به سوالات تشریحی ضعف داشته باشید و دلیل آن نیز به سبب سبک متفاوت پاسخ گویی به سوالات تشریحی می باشد که می بایست به صورت استاندارد و توضیحات کافی ارائه شود بنابرین برای آمادگی در امتحانات تشریحی از این کتاب ها استفاده کنید. با توجه تاثیر معدل بر کنکور 98 برای آمادگی در امتحانات تشریحی از کتاب کار یا کتاب با سوالات تشریحی و امتحانات مدارس یا امتحانات نهایی استفاده کنید.

کتاب های موضوعی

در میان کتاب های کمک درسی بعضی کتاب های کمک درسی نیز برای موضوعاتی خاص به چاپ میرسند به عنوان مثال ممکن است فرمول های یک درس برای کنکور در یک کتاب به صورت خلاصه وار گنجانده شود یا اینکه آرایه های ادبی یا املا یا قرابت معنایی از درس ادبیات فارسی یا لغات درس عربی یا انگلیسی در کتاب هایی جدا گنجانده شود.

کتاب زبان 

امروزه فراگیری زبان دوم بسیار امر فراگیری شده است در خصوص سایت پابیشا جهت سهولت در امر تهیه کتاب در زمینه کتاب های زبان خارجی بخش زبان خود را گسترده کرده است و در بخش های مختلف شروع به کار کرده است که شامل: listening،Writing، speaking، reading،مکالمه،گرامر،داستانی،خودآموز زبان،انگلیسی جاری،آیلتس،تافل،PTE،کودک،نوجوان،بزرگسال است.